NORMAL JULEKALENDER

annonse

Selveste verdens beste butikk Normal har latt meg sette sammen to forslag til julekalender under 500 kroner!

Jeg har laget en til kvinner og en til menn, men vil si at begge endte opp ganske unisex (?) bortsett fra et par produkter, så her er det bare å ta inspirasjon fra begge! Mine kalendere diskriminerer ei og passer til alle typer kjønn man identifiserer seg som.

Til kvinner

Jeg har vel fire slike hårbånd nå, for jeg bruker dem hver dag når jeg sminker meg for å ikke få vann eller sminke i hårlinjen. Festes med borrelås bak og de absorberer fukt godt.
Hair band 30 kroner

Pukka te med kamille, vanilje og honning
Jeg valgte denne smaken fordi kamille har medisinske egenskaper. Det er blant annet smertelindrende, beroligende og bra for søvn og fordøyelse.
Te 39 kroner, denne kan også fordeles på to luker da den inneholder 20 poser med te

Verdens beste tamponger fra O.B. med applikator. Etter min mening mye bedre enn Tampax og prisen er mye lavere enn lignende produkter i matbutikker!
Tamponger 19 kroner

Ultra Soft Kleenex er et must i livet og leiligheten. Når neser og andre steder på kroppen er så såre at mykt dopapir føles som sandpapir er det godt å ha silkemykt papir tilgjengelig.
Kleenex 15 kroner

Den flate desinfiserende håndsprayen tar lite plass og er enkel å ha med selv i en liten veske eller taske
Antibac 15 kroner

Selv om man ikke kan å sy er det viktig å ha muligheten til å feste løse knapper, hemper og tråder uten ekstern hjelp!
Sy-kit 25 kroner

Oppbevaringspose med vakuumfunksjon kan spare deg mye plass både hjemme og på reise. Du trenger kun støvsuger for å trekke ut luften. Veldig praktisk til oppbevaring i bod da de beskytter mot støv, lukt og fukt.
Vakuumpose 18 kroner

Normal har utrolig mange deodoranter til snill pris, denne er i spray-form og tørker raskt
Nivea quick dry deo 22 kroner

De har også mange produkter for såre lepper, men jeg har valgt Carmex fordi det er en leppepomade som faktisk trekker inn og fukter, aka funker! Kommer også i krukke og på tube, men valgte stick-form da det er mest praktisk.
Carmex 28 kroner

Normal har et stort utvalg av fine strikker med stoff, noe jeg samler på. Min favoritt er denne i marineblå
Strikk 22 kroner

Strikker i forskjellige størrelser og farger som er veldig flatterende til blond / sjampanje / lysebrunt hår!
Strikker 18 kroner

Satin Care Sensitive barberingsskum i liten og praktisk pakning til snill pris
Barberskum 18 kroner 

Verdens nest beste sjokolade etter melkesjokolade med Kvikk Lunsj
Smash 20 kroner

Garnier Moisture Bomb Tissue Mask for dehydrert hud passer til alle hudtyper. Hvem trenger ikke fukt i desember?
Ansiktsmaske 25 kroner

Simple øyesminkefjerner svir ikke i øynene, fjerner vannfast maskara og passer til sensitiv hud
Øyesminkefjerner 35 kr

Neglebørste til å skrubbe hendene med. Fingertuppene utsettes for så mangt i løpet av en dag, sis.
Neglekost 13 kroner

Estetisk appellerende håndsåpe som kan passe inn på og pynte opp de fleste bad og kjøkken. Kommer med forskjellige navn på byer.
Oslo håndsåpe 20 kroner

Siden jeg oppdaget klemmer til poser har jeg ikke surret sammen eller knytt en eneste pose!
Poseklemmer 10 kroner

Vaskeposer er perfekte til å vaske ting du er litt redd for. Spesielt delikate topper, gensere og kjoler. Når jeg vasker plagg av ull, silke / viskose eller sko i maskinen har jeg dem alltid i vaskeposer.
Vaskeposer 18 kroner

WD40 ”Water Displacement, 40th formula” er et produkt jeg nå har skrevet om sikkert fem ganger fordi det er nødvendig i alle hjem og ethvert starter kit for selvstendige og uavhengige kvinner og menn. WD40 fikser knirkete dører og andre mekanismer som trenger smøring, fjerner rust og fikser livet på 100 andre måter
WD40 24 kroner

Simple Exfoliating Wipes for sensitiv hud 25 kroner

Sokker 20 kroner

Nesquick frokostblanding 10 kroner

Bomullspads 14 kroner

Til menn

Praktiske deowipes on the go er perfekte etter trening, på tur, eller hvis terskelen for å ta en dusj er litt for høy
Deowipes 7 kroner

Livets flekkfjerner! Putt litt Vanish på flekken, la plagget hvile i noen min og vask for hånd eller i maskinen. Kanskje et produkt gutter ikke går ut og kjøper seg selv uansett hvor mye de trenger det
Vanish 35 kroner

Den flate desinfiserende håndsprayen tar lite plass og er enkel å ha med selv i en liten veske eller taske
15 kroner

Selv om man ikke kan å sy er det viktig å ha muligheten til å feste løse knapper, hemper og tråder uten ekstern hjelp!
Sy-kit 25 kroner

Oppbevaringspose med vakuumfunksjon kan spare deg mye plass både hjemme og på reise. Du trenger kun støvsuger for å trekke ut luften. Veldig praktisk til oppbevaring i bod da de beskytter mot støv, lukt og fukt.
Vakuumpose 18 kroner

Treat yoself / yo man / yo son / yo brother / yo father / yo friend
Mud mask 15

Normal har et stort utvalg av hygieneprodukter for menn!

Head and Shoulders 25 kroner
Engangshøvler med tre blader og cover 13 kroner
Gillette Sensitive 17 kroner
Dove Deodorant 25 kroner
My Nailclipper 19 kroner
Praktisk tanntråd som gjør at man får lyst til å opprettholde munnhygiene 28 kroner
Tannbørste 20 kroner
Tannkrem 24 kroner

De har også mange produkter for såre lepper, men jeg har valgt Carmex fordi det er en leppepomade som faktisk trekker inn og fukter, aka funker! Kommer også i krukke og på tube, men valgte stick-form da det er mest praktisk.
Carmex 28 kroner

Verdens beste sjokolade til snill pris
Smash 20 kroner

Estetisk appellerende håndsåpe som kan passe inn på og pynte opp de fleste bad og kjøkken. Kommer med forskjellige navn på byer.
New York håndsåpe 20 kroner

Når menn (og kvinner) har en sånn lille spray på badet er det alltid pluss i boken. Hensynsfullt ovenfor gjester. ”Dette er et møblert hjem” tenker jeg da.
Fresh Breeze spray til badet 16 kroner

Bakepapir fordi .. gutter og pizza = sant? Sant?
Bakepapir i ark 11 kroner

XL isterninger som bruker mye lengre tid på å smelte!
14 kroner

Vaskeposer er perfekte til å vaske ting du er litt redd for. Spesielt delikate plagg som ullgensere og skjorter. Når jeg vasker plagg av ull, silke / viskose eller sko i maskinen har jeg dem alltid i vaskeposer.
Vaskeposer 18 kroner

Nesquick fokostblanding 10 kroner

Kinder Hippo sjokolade 28 kroner

WD40 ”Water Displacement, 40th formula” er et produkt jeg nå har skrevet om sikkert fem ganger fordi det er nødvendig i alle hjem og ethvert starter kit for selvstendige og uavhengige kvinner og menn. WD40 fikser knirkete dører og andre mekanismer som trenger smøring, fjerner rust og fikser livet på 100 andre måter.
WD40 24 kroner

0 kommentarer

Siste innlegg